Revolution
Last first day
Thursday, January 2 03:23:00
Assalamualaikum guys!

So today first day sekolah kan? Last first day. Tu pun kalau aku tak masuk form 6 lah kan. Actually aku memang ada rancang nak masuk form 6 tapi tengok lah dulu result spm aku nanti ((lol baru first dah sekolah dah fikir pasal result)) So acano korang punya first day? Best? Seronok? Untunglah, aku punya tak best, bosan dan teruk. I don't even know why aku cakap macam tu.

Best tu memang best lah, dapat jumpa member, dapat gosip dengan member, dapat bahan member sama sama, dapat macam macam lah dengan member. Tapi yang tak best nya tahun ni aku dah form 5. Dah senior. Dah nak spm. Tak best tahu tak????!! Dah lah tahun ni kitaorang dapat kelas atas sekali dan kelas yang sama dengan tahun lepas. Kau tahu tak kelas tahun lepas tu panas gila. Kipas bukak nombor 5 macam bukak nombor 1. Then dengan whiteboard yang dah uzurnya lagi. Kelas lain ada dua whiteboard, kelas kitaorang ada satu je whiteboard. Mana cukup kut lagi lagi kalau belajar addmaths, akaun dengan ekonomi. Malang malang.

Actually apasal aku rajin sangat update blog harini? Aku pun tak tau. Kat sekolah tadi time rehat aku sengaja pijak kasut putih budak form 1 hahahahaahah okay tu jahat. Tak baik doh aku buat budak tu macam tu kesian gila dengan dia. I don't know why suddenly i miss him. Aku pegang tie clip dia dan rasa nak nangis je weh. Ah sudah lah izza dah 2014 kut move on je lah. Biasanya balik sekolah mesti kitaorang text now, balik sekolah maxis je yang text aku. You know what aku macam orang bodoh harini, pegang phone sejam semata mata nak tunggu dia text. HAHAHAHAHAHAHAHA BODOHNYA AKU NI padahal dia kat sekolah dia dah bahagia dah dengan awek dia. Lol fml man. Ugh bullshit tu semua. Ciao.



Ni sebenarnya gambar tahun lepas. Lol buruk gila muka. Takpe takde siapa kesah.





OLDERNEWER