Revolution
Heh
Sunday, December 15 09:57:00
Kau tahu sekarang pukul berapa?

Tah payah tahu

Sebab memang sekarang ni tengah pagi

Waktu yang sepatutnya aku tidur tapi aku habiskan dengan online

Haihh

Tak patut

Satu perkara yang aku paling benci bila tak boleh tidur malam

Adalah

Kenangan lama terimbau kembali

Yup paling aku benci

Kenapa perlu aku teringat kembali

Sakit akibat perbuatan dia tu masih terasa setiap kali aku teringat apa yang dia buat kat aku

Sakit

Sakit sangat

Sampai kadang kadang aku jadi benci kat diri sendiri

Benci sebab diri sendiri lemah sangat

Bodoh sangat

Sampai kena tipu berbulan bulan

Terpedaya dengan janji janji manis

Ahh pergi mati kau dengan janji janji kau tu

Tu semua bullshit

Apa kau rasa bila kena tipu dengan orang yang

Paling kau percaya

Yang

Kau sayang dia gila gila?

Apa?

Apa yang kau rasa?

Sakit kan?

Sakit sangat

Tahu

Aku mengerti rasa sakit tu

Dan baru aku sedar

Kenapa aku taip macam ni?

Entah

Aku pun tak tahu

Bajet nak jadi pemuisi?

Ahh takde bakat langsung



OLDERNEWER