Revolution
Apa aku buat
Saturday, December 14 02:22:00
Assalamualaikum guys :)

So macam mana life korang cuti ni? Best bercuti? Or lifeless macam aku ni. Heh. Cuti ni aku duduk rumah. Macam cuti cuti yang sudah. To be honest aku memang tak pernah pergi bercuti sampai aku teringin tahu acano rasa pergi bercuti. Heh. Sad life gila kan aku ni? Tahu. Dah tak payah cakap *brb nak nangis jap nak mengenangkan nasib aku* Hahaha okay tak gedik je aku ni. Takpe aku memang sedar aku ni gedik.

So kepada yang pergi bercuti tu aku nak ucapkan "UNTUNGLAH BOLEH PERGI CUTI AKU JEALOUS TAHU TAK?" okay tak aku gurau je ((OMG NO! I REALLY MEAN IT)) haha SELAMAT BERCUTI DAN JANGAN LUPA BELIKAN OLE OLE UNTUK AKU TERIMA KASIH :))))

So *so lagi kau ni dah kering idea ke apa?* apa yang aku buat kat rumah time cuti ni? Meh sini aku bagitahu aku buat apa. Setiap hari waktu tidur aku ada lah lepas subuh then aku bangun pukul 8 buat kerja kerja rumah such as basuh baju, cuci pingan, kemas rumah, jemur baju dll then habis buat kerja kerja tu maybe aku akan tidur balik. Tengah hari bangun then makan apa semua tu, lepas tu online jap then tengok tv jap. Selapas maghrib aku akan tertidur then bangun pukul 10.30 then tidur lepas subuh. Haa macam tu je lah kisah hidup aku sepanjang cuti ni. Tapi hari selasa lain pulak jadualnya sebab aku kena pergi tuisyen.

Ye aku tahu hidup aku ni lifeless gila. So yeah aku cemburu bila tengok orang bercuti.


OLDERNEWER