Revolution
Soghi
Friday, November 15 07:47:00
Assalamualaikum :)

Hello guys! So korang amacam? Sihat? Tak? Kesah? Mahap guwau jewp. Heh. Annoying doh aku ni -.- Alyaa you should stop this annoying-ness. Annoying-ness? Hahahahhahahahahahahahahahahahahahahhahahaha apa ke merapunya? Okay dah. Aku bosan sebenarnya, sebab tu buat perkataan merapu.

Yeayyyy! Final exam dah habis. ((tak sebenarnya aku kena repeat paper geografi isnin nanti sebab time geografi haritu aku jawab addmaths. So anggap je lah yang aku dah habis exam))

Actually aku ada something nak cerita ni. Ya Allah malunya hahahahahha. Okay jom kita start. Mula mula macam ni, I saw fazzira's tweet kat my timeline pukul 12 macam tu, so aku tahu lah dia tak tidur lepas tu, ada text macam ni

"Him : Hai nak berkenalan boleh?"
"Me : Boleh :) saya saodah, janda anak 15, cucu 2."
"Him : Dah lama kawin ek? Umur berapa?"
"Me : Dah janda lah :') oh umur 49 masih bergetah lagi." ((percaya lah time aku cakap masih bergetah tu, aku tak sedar. Sedar sedar dah tersent. Hahahahahah))
"Him : Awak kenal fazzira dah lame ke? Bukan ke dia baru 17?"
"Me : Siapa fazzira tu? Saya tak kenal pun."

Actually time tu aku tak perasan yang tu bukan cara fazzira tulis, that's why aku main layan je. Then esok paginya aku dapat text dari fazzira macam ni

"Wehhhhhhhh liyaaaa mintok maaf . Semalam phone aku orang hacked . Sepupu aku yang text kau semalam . Sorry okay ! Tau tauuuuu sorryyy !"

Time tu aku fikir fazzira tipu aku so aku reply

"Hahahahhaha padan muka sepupu kau dapat jawapan merapu dari aku xD"

Then kat sekolah aku jumpa fazzira, kitaorang tergelak gelak. Pastu fazzira kata yang text aku semalam umur dia 20 tahun dan dia seorang lelaki. Aku gelak je lah padahal dah malu gila.

Then balik tu aku text fazzira

"Better. Kau. Cerita. Apa. Yang. Jadi. Semalam."

Then fazzira reply

"Actually aku , dia dengan family aku kat hospital . Then dia main phone aku and text kau . Hahahahaha paling tak boleh lupa dia ada tanya aku "Ira , Saodah ni dah kahwin ke ? " and guess what aku iya kan je lol sebab aku mamai hahahaha"

Then petang tu fazz call aku then sembang sembang, lepas tu aku tau cite sebenarnya. Ya Allah malunya aku je yang tahu. Hahahahahahaahahhahaha

Lepas tu terus aku text fazzira

"Wehhhh yang pasal sepupu kau tu! Hahahahahaha weh cakap dengan dia sorry kahkahkah"

Dia tak reply so aku text dia lagi

"Yo bro wadup wadup. Dah bagitau your cousin. Kalau dah trimas, kalau belum better kau bagitau sekarang."

Lambat sikit dia reply

"Dah bagitahu jangan risau dehhhhh . Dia kata takpelah lol dia pun minak maaf sebab kacau kauuu . Maaf lambattttt n____n"

Ya Allah yang malunya aku. So lepas ni aku akan lebih berhati hati. Fuhh





*actually aku dah taip benda ni dah lama. Harini baru post.


OLDERNEWER