Revolution
Ni hal aku yang kau sebok pahal?
Tuesday, December 11 01:01:00

Aku nak kek macam ni as my birthday cake ! *luar dia dikelilingi kit kat, dala dia aiskrim+kek coklat, atas dia m&m'

Assalamualaikum guys !

Actually ramai nak tau *err kawan aku* yang sejak bila aku minat berblog nih. Okay tbh blog ni memand dah lama , kalau tak silap kau since 2009. Tapi aku ni makan ratu semut sampai lupa password blog ni, tahun 2011 baru ingat. So aku amik keputusan yang aku delete semua entry aku yang lama-lama. Sebab tu post aku tak sampai 100 pun. And ni pun blog aku yang kedua. Oppss maksud aku yang ketiga. Yang pertama, musnah di makan anai-anai, yang kedua, aku lupa email dia. kahkahkah. So aku harap aku tak jadi pelupa lagi. Err.... Actually aku boring, mood nak taip ada tapi takde idea pulak. Sooooooo, err sampai sini je lah aku merapu.  Kahkahkah. Kbai.



OLDERNEWER