Revolution
HAPPY BIRTHDAY TO ME !
Sunday, November 18 02:39:00

Happy sweet 15th birthday young lady :)


Assalamualaikum guys !

Macam korang tahu kan birthday gadis jelita *pergh sesiapa yang tengah baca statement aku ni tolong jangan baling tembikai tujuh bijik kat muka aku . Tolong jangan* kat atas ialah 10/11 setiap tahun . Hew hew . Camne birthday tahun ni ? Macam tahun-tahun yang lain . Aku just tunggu pukul 12 tengah malam then tengok siapa yang sudi wish aku yang comel ni *i guess mesti ramai yang nak muntah purple 7 baldikan ?* hahahaha . Sorry nak melalut jap . Al maklum lah dah cuti sekolah kan ? So kat siapa lagi lah yang nak aku melalut kalau bukan kat blog aku yang usang ni *lagu ongbakhangg ghrindu kedengaran* *sediakan tisu 78 kotak* okayy melalut ke laut sudah . Hahahaha . Eh dah lari tajuk !

Ada orang tanya aku apa hadiah birthday aku . So just read my stupid story okayy ? Okay today aku nak cerita macam mana aku sambut birthday aku sepanjang 15 tahun aku hidup .

Okay berbalik kepada cerita aku . Aku memang tak pernah dapat birthday present or surprise birthday party . Aku ulang balik tak pernah okayy . Sebab tu aku mengaku aku memang jealous bla aku tengok kat twitter si pakwe rancang buat surprise birthday party untuk makwe dia . To girls yang dapat pakwe macam ni hargai lah ye :') Tak pun aku pernah nampak bestfriend buatkan surprise birthday party . Aku ? Aku cuma boleh melihat dengan tenang dan sabar . Huhu sedihnyaaaaaaa . Nak nangis lah . Mana taknye aku tak jealous , aku tak ada pakwe nak buatkan macam tu . Best friend pun kekadang lupa nak wish . Ada yang tak tahu pun birthday aku bila . So bagi aku biar aku happy kan hati kawan aku walaupun hati aku di sakiti .  Sad life .

Lagi satu yang aku terasa is bila hari jadi adik beradik aku yang lain , mak cik dengan pak cik aku wish happy birthday tapi aku , err langsung tak . Tapi biarlah aku dah biasa dah macam tu . So kesimpulannya bagi aku birthday bukan hari yang berbeza macam hari-hari yang lain , bagi aku birthday is macam hari biasa *okayy ayat dah berterabur dah*

Aku tak nak lah cerita benda-benda sedih . Tapi itulah kenyataan nya . Okay aku sendiri dah menangis dah sekarang ni . Ya Allah tabahkanlah hati alyaa ni . Amiiin . Okay air mata dah mengalir dah . But this is me , aku memang bukan gadis yang bertuah . Aku cuma gadis biasa yang cuba happy walaupun dalam hati ada masalah . Okay stop it .

Ni first post aku yang agak sedih kan ? Just abaikan post ni . Tyvm .


OLDERNEWER