Revolution
After a long ...
Tuesday, August 14 10:49:00
Assalamualaikum :)

Eh ? New entry? Bukan sepatutnya aku akan buat lepas PMR ke ? Haha . Memang tak lah kan . Aku sayang blog aku macam aku sayang kat ... *biarlah rahsia* okay amboi - amboi lyaa gatalnya kau :') Aku ada banyak cerita pasal maca-maam . Aya aku makin ta betul oleh sebab tahap kewarasan aku rendah *harap maklum*

TRIAL 
So far so good aku tak dapat D . C ? 1 je pun . Hey dalam hidup aku , sekali je aku pernah dapat D . Time form 2 . Science . Sesungguhnya aku memang tak minat , tak suka , tak cinta , tak pandai pasal science . Dan itu merupakan first and the last *kalau boleh* . Resul aku kali ni cukup-cukup makan je *buat muka nam posen* Tapi yang paling tensen time trial tu bila budak-budak form 1 & 2 yang tak matang berlari-larian , memekak time rehat . Siap korang time pekse akhir tahun *muka kejam . Gelak jahat* Sakit je hati , nak jawab paper terganggu . Markah aku teruk sebab diaorang ! *menyalahkan orang je kerjanya*

FRIENDS
Macam biasa takdepape yang menarik untuk distorykan . Aku seperti biasa setiap hari makin terasa dengan perangai budak-budak gila yang menyakitkan hati . Dan aku tak puas hati selagi 'Z' tak sedar kesilapan dia .

CRUSH 
Aku ada crush baru ! Lol . Punyalah susah nak lupakan yang lama . Heee :) Crush kali ni bak kata fazzira cukup pakej lelaki idaman aku ^.^v pandaikan aku pilih ? Lol . Gatai na ~ Yang pastinya dia satu-satunya lelaki yang aku tak berani nak tegur *biasanya kalau aku crush kat someone aku akan try jadi kawan baik dia* tapi aku dah dapat rasakan yang dia dah tahu aku suka dia . Err .. Biarkan je lah :P

PERSIAPAN UNTUK RAYA
Mama aku kata aku ni makin lama makin pelik . Biasanya time raya aku paling happy dn aku orang first yang akan beli baju raya . Tapi tahun ni baju raya pun tak beli lagi . :O Bila nak beli ? Aku pun tak tahu .

Tu je lah untuk today . Act aku dah penat sebab baru balik dari tuisyen :)


OLDERNEWER