Revolution
Sorry
Saturday, July 7 03:06:00
Assalamualaikum guys :)

Dear awak, awak, awak, awak dan awak yang comel yang sudi baca blog saya. Ni merupakan entry saya yang terakhir sampai saya habis PMR. *kesat air mata guna rambut barbie, ehh? Gua mana pernah main dengan barbie* Mulai hari ni saya nak tumpukan untuk study saya. *ahaks ahaks dah tak sempat nak study banyak* memandangkan trial PMR pun dah dekat. Hoho takutnya saya.

Saya tak nak hampakan harapan parents saya, kawan-kawan saya dan saya untuk tengok syaa amik result yang cemerlang. Doakan kejayaan saya. Maafkan saya dari hujung helaian rambut sampai ke hujung jari kaki kalau saya ada buat silap dan salah. Ye lah saya manusia biasa yang tak lari dari membua kesilapan. Maafkan saya kalau saya banak menguris hati awak.

To: Mama and ayah

Mama ayah, adik akan belajar bersungguh-sungguh untuk tengok mama dengan ayah happy. Jasa dan pengorbanan mama dengan ayah adik dapat balas dengan keputusan adik yang cemerlang je. Mama ayah, doakan adik dapat result cemerlang. Adik nak sangat buat mama dengan ayah happy. Mama ayah insyaAllah adik tak akan hampakan mama dengan ayah :)

To: Shima, lalat, eira, sn, mira fatihah, amni, fina, aida, opie, mai, nani

Maafkan aku kalau aku banyak buat korang sakit hati, buat korang bengang dengan aku, buat korang kena marah dengan aku dan sebagainya. Doakan kejayaan aku dalam setiap solat mu. InsyaAllah aku akan buat benda yang sama untuk korang. Percaya lah aku saynag korang sampai akhir nafas aku walaupun aku selalu gaduh dengan korang. Kita belajar bersungguh-sungguh ea? So, nanti kita boleh sama-sama menangis kegembiraan dan melompat keriangan dapat result straight A's :) Aku nak sangat kita buat benda tu bulan 12 tahun ni *lap air mata*

To: all pmr candidates 2012

Aku doakan korang dapat result yang cemerlang. Aja aja fight! *ehh ape tu?*


OLDERNEWER