Revolution
Keropok lekor
Saturday, June 16 09:59:00
Assalamualaikum :)

Apa khabar sayang-sayang aku sekalian? Like seriously aku dah lama gila tak update blog. Memang jadual aku padat. Mesti ramai yang bosan tengok blog aku kan setiap kali bukak benda yang sama je -,-

Kini aku curi sedikit masa, actually aku tengah buat kerja kursus geo ni. Hikhik memang aku suka sangat buat kerja last minute *pengakuan jujur* Aku curi masa sikit tuk update blog usang aku ni.

Aku nak update pasal ape? Err k kite cite satu ke satu bende. Okay? Tak okay sukehati kau lah -,-

Time akhir cuti sekolah yang 2 minggu tu aku balik kampung sehari. Datang kenduri kawin amir. So aku malas nak cita. Gambar pengantin tarak gambar kami ada lah. Hikhik.


Atas kiri: kak wa, kak fara/akak, wawa, yana, kak reen. Bawah kiri: lala, me, kak cica, anis, pisha. Comel tak? Kalau amik guna DSLR comellah ni guna kamere biase je. Tengok tak abang aku kejam time aku tak ready time tu lah dia amik gambar aku. Kejam!





Alamak, gambar ni berterabur manusia kat dalam nye. Tapi tak pe lah aku sebut sorang-sorang walaupun tak mengikut urutan. Abang, ayim, akak/kak fara, amal, aman, amin, kak reen, wawa, kak wa, yana, lala, me, kak cica, anis, haziq, akim dan belon :)




Me, kak ida n mama. Aku tengah pening time tu sebab tu muka macam tahan kentut je --' mama pulak tengah marah kan seseorang. Huahuahua.


Eh siapa ni? Comel sungguh makhluk ini. Boleh saya ngorat. Fuh perasan sungguh beta. Lalalala ade gua kesah gua perasan? Mesti korang semua dah muntah purple kan kat rumah tu?

Okay stop cerita pasal kawin kita cita pasal merentas desa! Satria juara merentas desa! Yeah! Aku pun sumbang mata okay! Aku lari dapat number 42. Kay banyak tu number 42. Haha. Actually aku saje lari lambat setiap tahun. Alasan tak nak menang. Pelik kan? Ramai yang kata aku ni manusia aneh. Hikhik. Sebenarnya cikgu-cikgu ramai yang memerhatikan aku tahun ni. Semua nak tarik aku masuk balapan. Cikgu saya tak nak! Oleh kerana aku tak masuk balapan cikgu tarik aku masuk tarik tali. What?! Cikgu gila ke? Aku badan keding cam ni cikgu suh masuk tarik tali. Pastu time aku nak tarik diri cikgu urut aku. Sorry cikgu saya tak makan ugutan cikgu. Tapi kalau ugutan mama saya baru saya makan. 

K aku tak mau cite pasal bende stupid tu ni aku nak cite pasal masa aku lari! Mula-mula larian aku nak lari dengan hazaleez, zara and nani. Tapi time mula tu aku joging pelan-2 aku fikir diaorang ade kat belakang aku, tapi bila sampai kat kantan aku pandang belakang diaorang semua takde so aku lari jelah terus. Sampai kat cemperai aku nampak budak lelaki dah sampai. Aku jalan lah pastu aku pandang belakng then aku nampak crush aku! Mula lah buat-2 lari dengan harapan dia perasan aku! Yeah! Impian aku jadi kenyataan dia perasaan aku. Dia pecut sikit pastu lari dengan aku. Dalam 10 minit kita orang lari sesame. Hikhik. Eh kitaorang tak lari kitaorang joging-joring je. Pastu aku dah tak larat nak joging aku suruh dia joging dulu. Pastu dia kata okay. Sweet :) Pastu sampai kat sekolah dia orang pertama yang sambut aku. Ya Allah hepy gila aku. Thanks weh. Sayang kau :)

Eh sudah tu melebih pulak. Hikhik. Aku nak layan twitter dengan tumblr. kbye :)




OLDERNEWER