Revolution
Miss the old you
Friday, May 25 10:22:00
Assalamualaikum gais :)

Fuhh sana fuhh sini. Mak ai lama gila aku tak update. Mesti pembaca setia blog aku tekan X setiap kali bukak blog aku kan? Eh? Wait! Blog aku ni ade ke pembaca setia ? T_T Mengadu kat mak aku jap. Muehehe. Blog aku ni dah boleh diklasifikasikan sebagai blog antik! Barang antik selalunya mahal. Berapa harga blog aku? K sudah cukup cukup sudah, sudah lah Alyaa tak guna kau merepek, penatkan tangan taip bukan ade orang baca pun. Krikk krikk krikk *bunyi cengkerik*

Aku ade beribu story nak cite kat korang :) Wait... What? THOUSAND? Merepek je tu.... Aku memang tak suka bercerita... *betul ke? First of all, mid term dah abis! :) YEAH!! *melompat-lompat bagai kambing gurun nampak rumput* Tapi.. Soalan dia susah gila! Habis pekerja dalam otak aku kena buat kerja lebih. Dun worry nanty bos besar bayar lebih ;) Time exam geografi tetibe kepala aku pening gila act aku tak sihat time tu. Biasanya kalau aku tak sihat aku boleh tahan tapi aku tak tau asal hari tu aku tak boleh tahan. Soa aku jawab paper sejarah dalam keadaan separuh sedar. Aku main hentam je semua. Serious aku memang tak larat nak berdiri, nak membaca lagi lah. K stop cita pasal exam, finally free for this 2 weeks!

Ape yang aku perlu buat untuk 2 minggu yang mendatang? Seminggu aku dah di tempah oleh kelas tambahan! Got it? KELAS TAMBAHAN! Tapi tak pe lah pergi sekolah time cuti best ape, at least dapat lepaskan rindu kat kekawan right? Okay seminggu lagi nak buat ape? Tak kan nak membongkang je? Tak pepasal mak aku keluarkan bebelan berdas-das yang mungkin aku tak dapat elak. Hehe sorry mama. I love you ibu :* Seminggu lagi satu aku akan temah kakak aku untuk sehari dan outing! Lupakan segala masalah time tu! Suh kakak belanja tengok wayang n main bowling ;) Pastu hari-hari last cuti tu lah masing-masing nak buat kenduri. Dah lah sorang kat KL sorang lagi kat JB. Haisyh asal korang tak buat awal-2 ha?!

K stop about it, mari kita sambung dengan tajuk kita :) Act sepanjang minggu ni aku dapat ganguan mental. Agrh tok sah cita. Nanti aku menangis lagi. Dah sebab diaorang berdua mata aku sembab je -,- Tak pe lah sebab korang berdua.. Aku dengan baik hatinya sedekahkan air mata aku yang berharga jutaan ringgit ni. Beruntung korang, tak mintak pun kau bagi jugak. Hihi. Di mata aku, korang tu cuma peminta sedekah *see aku dah mara dah ni* Mari aku bagi air mata setitik dua untuk korang! Korang kerja nya buat aku jealous je! Aku memang marah dengan korang! Sakit hati tau tengok korang! Urgh! Buat mood aku spoil lah bila pandang korang!

Cukup panjang tak post kali ni untuk mengubat rindu korang? Maaf takde gambar untuk post kali ni. :)


OLDERNEWER