Revolution
Muehehe
Sunday, April 29 06:57:00




Assalamualaikum :)

Ya Allah rindu nya nak update kat sini. Lately ni busy. Busy sangat. Even laptop kat rumah ni pun dah berkurang satu. Abang kita memang tak sayang kita. Camne nak buat kks dengan kkg ni? K tukar topik.

Semalam pergi Rawang. Okay fine rawang je pun -,- Alasan aku boleh keluar dari rumah sebab nak buat kks. Ceh padahal buat bende tu 10 minit je lepak je lebih =.=' K aku lepak dengan shima, lalat, mira, sn, syasya n shod. Tapi rugi eira takde! Tak best sangat! Aku tak pernah hepy macam ni. Ya Allah best gile! Trimas sebab buat hari2 aku bahagia kawan :) ni antara gambar-2 minah-2 senget 75 darjah :)


Awek cun sengeh-2 pandang henset. Urgh mesej dengan pakwe tersayang la tu. Manap :)


Err... Ni budak tersesat kat mcd. Tolong hantar dia pulang :/ Mata tu ori okay :)


Eye bag kami terlalu besar :/ Okay Ni memang kami menggila. Angin sedang bertiup masa ni ;)


Ini Sn! Ouh suka sangat buat muka batu dia tu. Hidup stone face !


 Cik Shima dan Cik Zaleez kita <3 


Cik Syasya dan kaki gambar


Bukak facebook dan makan oreo mc flurry. Thanks Mira belanje gua :)


Melantak ! Bukan nak bagi aku sikit -,-'


Okay aku memang sengaje nak tunjuk phone =.='


Crazy -,-


Omg asal aku buat muka cam tu . Lawak kau tahu ? Hahahahaahahaha

Thanks korang sebab buat hari aku bahagia. Thanks sangat2. Hehe sorry tak edit :) Ni sikit je malas nak uplode gambar banyak2. :)


OLDERNEWER