Revolution
OFW :P
Monday, February 6 10:01:00

Assalamualaikum uolls..

SESAPE YANG TAK PUAS HATI DENGAN AKU MAI SINI BACE ENTRY AKU LAH!
*NI MERUPAKAN ENTRY YANG PALING BANYAK AKU MENCARUT*

Entry ni khusus kepade makhluk yang memang tak suka sangat tengok aku senang, yang tak suka aku pandai, yang tak suka segala nya pasal aku. MEMANG SPESIAL UNTUK KAU LAH! Sorry kalau entry ni kasar tapi aku lega sebab dapat luahkan perasaan aku. ;) Ni bukan tuk kau sorang, ramai lagi aku maksudkan ;)

Kau ni pahal? Yang kau tak puas hati dengan aku since kite form 1 pahal?! Just because aku masuk kelas KAA KELAS FIRST tu pun kau nak marah ke weh? Ape salah aku kalau aku dapat masuk kelas pertama?! Ape salah aku?! Aku pandai pun salah ke weh?! DAFUQ la weh! Allah jadikan semua manusia same je weh. Cuma usaha kita nak mengembangkan potensi kite je yang lain. Lain orang lain lah cara diaorang nak kembangkan potensi diaorang. Yang kau MALAS sangat nak berusaha pahal? Pastu kau nak cemburu dengan aku pahal?

Cukup-2 lah kau dah buruk kan name baik aku selame ni. Aku... Penat nak bersabar lagi. Aku ingat lagi kate-2 Didie... : Aku kenal Alyaa yang kuat hadapi dugaan... : Di, sebab aku kuat lah hati aku dah berkecai sekarang. Ramai orang kate diaorang kenal aku yang kuat yang tabah hadapi dugaan (kalau nampak aku menangis tu sebab aku saje-2 je. Tak caye? Tanye orang yang rapat dengan aku ;) ) Aku dah tak larat la korang. KOrang larat ke setiap kali aku lalu depan kelas tuuuuuuuuuuuuut orang kate aku sombong, bajet pandai, batak sebab dapat masuk kelas kaa, blablabla, macam-2 lagi tau tak?! Sakit hati aku tau tak?! Bukan sehari dua aku dengar tahun ni dah masuk tahun yang KEDUA. Aku ulang tahun yang KEDUA! Korang boleh bayangkan tak? Selama DUA tahun aku selalu kena ejek, kena hina. AKU TAK MINTAK LAH DILAHIRKAN PANDAI! CUMA USAHA AKU JE KUAT DARI KORANG! YANG KORANG TAK PUAS HATI DENGAN AKU TU APAHAL?!

K, setakat ni aku boleh kawal diri aku dari mencarut. Aku tak suka mencarut doe.. Tapi kalau korang dah menganjing aku. Paham-2 je lah mulut aku camne kan? Aku... Aku malas nak gaduh-gaduh doe... Aku malas tak suka mencapub macam kau kan.. Aku sayang korang macam adik-beradik aku sendiri... Tapi korang... middle finger up to you la weh! Kau jangan nak jadi attention whore boleh? Ape?! Kau tak tau whore tu ape? Urm.. Tau prostitute? Ha! Same lah maksudnya :D Memang layak lah dengan kau kan? Suka sangat nak mencapub kan?! Best kene dengan aku? Tu baru sikit la... Ade banyak lagi.. Kadang-kadang nak je aku bunuh kau kerat 27 tau tak? (Ceh kejam betul nak bunuh-2 orang padahal nak bunuh lipas pun tak sampai hati :P )

Pas bace entry ni korang mesti pikir aku ni perempuan murahan yang suka mencarutkan. I don't care ape yang korang nak cakap pasal aku sebab orang yang kenal aku tau aku camne. Aku jarang mencarut (kecuali terlepas) Aku tak suka mencarut... Sape tau aku camne akan support aku (tapi part yang mencarut tu x la)

Please remember what i say:
*Ape yang baik untuk kau ak semestinya baik untuk semua orang.
*Kalau kau benci sorang 10x orang akan benci kau.
*Jangan nak bajet kau tahu segalanya :D






OLDERNEWER