Revolution
camping :)
Saturday, February 18 21:02:00
Assalamualaikum! Mane aku hilang selama 3 hari? Of course la pergi camping! Awal sangat kan? Ya ya ya itu aku tau. Eh lebih awal lagi bagus tau tau tau.. Ade yang rindu aku tak? Cepat cepat mengaku nanti aku bagi seposen. Cepat angkat paha semua sekali! Peha je betis yang kau angkat sekali buat ape? Ye aku tau tak de pun orang yang rindu aku TT___TT Argh! Nak nangis 7 hari 7 malam lah camni! TTT_______TTT Okay Alyaa stop being nonsense.

Balik je umah bukak phone *Aku pelajar terbilang sampai g kem x bwk phone. Hehe. Tertinggal atas meja* bermesej-mesej keluar. Argh! Semua mesej merapu! Dari maxis lah dari tu lah dari ni lah. Eh wait ade 3 mesej je  yang aku bace yang lain aku buang :D First mesej dari ayah, tanye dah sampai rumah ke belum. Second mesej dari afrina tanye dah ade kat umah belum. Third mesej dari umm.. K aku dah lupa. Malas nak check phone balik. K tapi kalau tak silap aku bile aku tanye balik dia asal hantar mesej macamtu dia kate tersalah sent. -,-' Hampeh lah kau ni!

Pastu letak beg dalam bilik n terus online! Hehe. Mula-mula tak de sorang pon perasan kewujudan diri ku ini. TT___TT Pastu kaum adam balik dari masjid. Orang first tegur aku Nazlan. Thanks dude! Tak sangka kau sedar kehilangan diri aku di sekolah selama 3 hari. Wakaka. Lepas Nazlan tegur baru lah manusia-2 lain yang sayang aku tegur. Awww~ Terharu *ceh sejak bile aku pandai terharu ni?* Perlu ke aku list kan orang yang tegur aku? tak perlu lah kan? Biar orang first yang tegur aku je aku sebut.


athila, aku *abaikan muke aku!*


athila, zara


zunnur, athila, abirami


syazwan, aiman, syahir, apek, zunnur, zara


aku, mamat


zara, abirami, aku, aiman, zunnur, syazwan, syahir, apek, syakir


athila, abirami, zara, apek



zul a.k.a g-girl, zara


monster kat depan yang pendek tu salihin, yang kat belakang muka macam cina sikit tu zawani, yop , mus, botak n aku tak kenal :)


apek, botak, salihin, g-girl, pn.suhana, aku, zara, athila, farizi


halim a.k.a budak cawat, aku

*tak sabar nak tunggu 4-7/3/2012 ni. pergi negeri pulak. harap-harap dapat masuk kebangsaan! amin! fuh kanan fuh kiri fuh depan fuh belakang fuh atas fuh bawah :D please doakan saya dapat pergi kebangsaan*



OLDERNEWER