Revolution
(Untitled Post)
Friday, January 6 01:08:00

Ramai betul kaum lelaki yang tak pergi solat jumaat. Malas aku nak nasihat. suke hati kau lah...

Azam tahun baru aku kan.. nak happy-happy je tahun ni. Tak nak sedih-sedih. Tanak gaduh-gaduh. Tak nak musuh-musuh. Blablabla banyak lagi tak nak. Tapi maybe azam aku tak dapat dipenuhi. Awal-awal tahun lagi dah gaduh. Aku dah penat lah nak gaduh-gaduh ni. Aku malas sangat-sangat. Huh asyik-asyik gaduh boring tau. Gaduh tu dah macam sebati dengan hidup aku. Dah jadi macam hobi pulak.

Aku penat lah nak gaduh dengan korang. Korang fikir aku suke sangat ke gaduh? Kau fikir gaduh ni best ke? Kau tahu tak gaduh ni makin tambah dosa?! Dapat mental abuse! Dapat heart abuse! (ade ke heart abuse?) Asal aku gaduh dengan kau je, kau buruk kan name aku. Asal gaduh je kau nak overdose cerite bende buruk yang tak betul pasal aku kat kawan 'sejati' kau tu. Asal gaduh je asyik aku je yang mengalah. Asal gaduh je .......... (malas nak tulis lagi)

Kenape kau tak reti nak jage perasaan aku? Or maybe aku gedik sangat kut. Kau tau tak hati aku dah osak? Sebab banyak sangat terluke, tertoreh dan ter macam-macam lagi. Memang mengambil mase yang panjang tuk sembuh tau. Kenape kau perlu tulis status mengutuk aku? Ape?! Aku pandang serong? Eh hello aku memang sesalu jeling orang okay? Kau kate kau ni kawan baik 'sangat' tapi tak kan tak tau perangai aku lagi?

Okay ni aku nak berkata-kata sedikit. Nak buat pesanan khas tuk mereka ye? Kau dengar luahan hati aku ni. Kau kate aku tak pandai jage perasaan kau? Hello yang selame ni aku buat ape? Hati aku yang terluke sebab nak jage hati kau yang sensitif tu! -.- Kau fikir aku tak de perasaan ke? Kau pikir perkataan yang kau cakap selame nie tak guris perasaan aku ke? dafuq! perkataan yang kau selalu sebut bhuto, fuck, pundek, sial, babi, kimak, lancau, owh n banyak lagi. Kau memang suke mencarut ea? Hobi ea? Kalau sikit-2 okay ni dah kalau setiap mase mencarut ape hal? Allah tarik mulut bisu terus karang! Status kau kebanyakkannya mencarut. Tak belajar ea? Mencarut tu dosa? 

Kalau ye pun nak mintak maaf jangan la nak buat ayat yang same, aku tau aku tak pandai dari kau. Aku ni bodoh. Hoi! Kau ni tak de keyakinan diri ke? Dulu aku pun tak pandai tapi kene lah berusaha bersungguh-sungguh kalau nak jadi pandai! Tak kan lah aku lahir-lahir terus pandai! Dafuq!


OLDERNEWER