Revolution
Tak puas -.-
Wednesday, January 25 00:55:00

Weh aku tak puas. Setiap kali aku berblogwalking ade yang private kan blog mereka. Why?! Dah la yang private kan blog tu, blog-blog yang selalu aku bace. Rase bengang + sedih. Dah lah private kan lame-lame. :( Tak kesian kat aku ke? Ni aku menangis sikit T____T. Then lagi satu, blog yang suke buat ayat merepek seterusnya menjadi lawak yang hanya orang tertentu memahami nya post entry pendek. Tak puas aku membacanya. Oh tolong lah jangan buat hati aku terseksa. Aku terseksa kalau tak boleh bace blog korang. 

Blog aku dah bertukar wajah kan? Buruk kan? Yes i know. its ugly and i know it. Weh aku ni pelik sangkat ke? Orang kate aku ni pelik. Pelik sebab ape? Sebab lagu aku nyanyi dari 2009 tapi aku baru tau tajuk lagu tu semalam. Awkward :/ Kay kebanyakkan lagu yang aku selalu nyanyi aku tak tau pun penyanyi lagu tu dan tajuk lagu tu. Jangan kate aku pelik sebab bagi aku tu satu kebiasaan. 


OLDERNEWER