Revolution
stop it!
Wednesday, January 4 03:57:00

Aku dah penat la. Asyik-asyik ad masalah dengan kawan. TAK BOLEH KE AKU DAPAT KAWAN YANG SEKEPALE DENGAN AKU DAN MEMAHAMI AKU?! Kadang-kadang aku dah penat nak kawan dengan orang. Maybe aku patut kawan dengan kucing, komputer, or maybe tiang lampu kat jalan kona-kona tu? Ya mungkin aku boleh pertimbang kan. 

Aku dah penat lah. Asyik aku je yang kene mengalah, asyik aku je jadi baik sangat, asyik aku je makan hati, asyik aku je pendam perasaan, asyik aku je yang tersisih. Kay dah Full stop. Actually banyak 'asyik' tapi malas nak tulis lagi. Ni aku nak cakap sikit.



serious hati aku dah berkecai. Memang susah aku nak maafkan korang. It's hurt me a lot u know?


Ye memang ramai yang cakap. Setiap persahabatan mesti ade pergaduhan kerane pergaduhan tersebut merupakan...... (aku dah lupe ayat belakang tu) Tapi kalau dah selalu sangat bergaduh baik tak payah kawan terus. More easy. Aku kenal dieorang pun bukan sehari due, dah bertahun-tahun dah. Selame tu lah aku kene pendam perasaan aku. Korang tau tak pendam perasaan tu sakit?!

Korang cube lah faham aku. Tak kan lah asyik aku je nak faham korang. TAK ADIL TAU! Then bile aku marah korang, korang mule lah nak rendah diri. GO DIE! DA FUQ! Care kau pujuk aku buat aku lagi menyampah dengan kau tau tak? Korang jangan jumpe aku, tegur aku or pujuk aku buat sementara waktu. Hati aku dah luke parah. Ambik waktu yang lame nak sembuh. Owh aku teringin nak jadi macam persahabatan lelaki. Kalau gaduh macam mane pun kat padang bola still kawan. Tak rapat macam mane pun rehat sesame. Tak baik macam mane pun ponteng kelas sesame jugak. Tak buleh ke aku jadi macam tu? Actually aku boleh je tapi asal gaduh je tak nak cakap, asal gaduh je tak nak senyum. Da fuq.

So lebih baik buat mase sekarang, korang jangan contact aku. kbye. 




OLDERNEWER