Revolution
ngee~
Wednesday, January 25 23:29:00

Hw, hw, hw, hw, hw, hw, hw, hw, hw, n hw! Hidup aku dipenuhi hw. Hidupku dikelilingi hw. Hidupku ditemani hw. Oh no! Hw bersepah-sepah dalam beg, dalam bilik, atas katil -,- Satu pun aku tak sentuh! Yeah! Sifat pelajar berjaya! Wowot jangan tiru perangai aku. Tak elok tuk kesihatan korang. Muehehe... Bukan aku tak tau nak buat hw tu camne tapi.. pen aku tak jumpe plak.. (alasan yang tak munaserawak langsung :D)

Nanti masuk sekoolah bagi alasan yang merapu kat cikgu. Hehe. Hw aku siap dua set soalan je. Yang berset-set soalan lagi mampos aku malas nak buat. Ceh anak dara malas nak buat hw ni nak jadi ape? Lalalala.

Ape ni?! Kemane hilangnye semue idea aku? Argh! Ni semue akibat otak berkomplot dengan lappy supaye tangan menaip-naip bende merapu!



OLDERNEWER