Revolution
Bhahahah -.-
Thursday, January 19 08:53:00

Nah! Gambar kat atas tu pakwe aku. Muehehe. Ah perasan betul aku ni. Gurau je la! Eh lupe! Assalamualaikum.. Kay memang dah lame aku tak post bende-bende merapu. K. Aku memang tak ade idea langsung nak tulis ape.

Guess what? Sekolah celcom aku (Sekolah tu berwarna biru) dah makin merapu! Seven twenty square tak boleh lalu. Astagfirullahhalazim.. Alasan dia ape? Sebab nak nampak macam sekolah tu tak ade orang. BHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA! That's not funny at all. -,- Kalau tak nak sekolah ade orang baik tak payah ade sekolah macam tu. Lalalala. Aku tau ade yang bersependapat dengan aku ade yang tak TAPI ade aku kesah?

Tadi mengantuk gile kat sekolah. Nak cuci muke depan bilik ERT terjatuh. Mak aii. Nasib baik tak ade sesape lalu. Kalau tak buat malu aku je. :')




OLDERNEWER