Revolution
hello school!
Tuesday, January 3 03:45:00

Eh! korang sekolah ea esok? Selamat ke sekolah! Aku dah tak pergi sekolah. Tinggal tunggu keputusan SPM je. Haha. Padan muke korang semue kene pergi sekolah! Oh! Jangan lupe kirim salam kat acik kantin dengan mak guard yang kecoh tu tau! Selamat kembali! Babai!

Ceh -,- Perasan. Aku PMR pun tak lepas. Nak menjerit! Nak menjerit! Nak menjerit! Tahun ni aku PMR kan? Pelajar Makin Runsing (Y). Hoho. Aku harap mood mak guard first day elok la. Malas aku dengar die membebel. Boleh jadi benak aku dengar die membebel. Mungkin aku jugak boleh sakat acik kantin. Hehe. Bagi duit besar tiap-tiap pagi. (tu pun kalau sekolah tak tukar tender la~) Then seperti biase die akan membebel... "haisyh tak de duit kecik ke? ni mane ade tukar ni. nah amk simpan-2'' Haha. :P

Ya Allah aku mimpi malam tadi seram gile. Aku mimpi aku dapat result PMR 1A3B4C. Mak aii terus aku terjage pukul 4. Tak tidur lagi sampai sekrang. Dah la aku tidur pukul 1. 3 jam je tidur memang mate panda la aku esok -,- Tetibe pulak aku rase takut. Bile aku cerie kat mak aku pasal mimpi tu mak aku kate. 'ha! mimpi tu suruh belajar betul-betul la tu!' adush! terkena balik. :/

Dengan beg yang tersalah beli. Pen tak cukup beli dll aku kene pergi sekolah! Hoho Bile nak cuti lagi ni ha? :3 Ceh sekolah baru nak mule dah fikir pasal cuti pulak. :P Ya aku akan masuk 3 KAA. Mengapakah? Semue geng aku masuk kelas lain. Ini tidak adil, tidak adil bagi ku... Memang petak la dunie aku esok dan sepanjang tahun. Tu la asal aku jadi top 35 dalam batch kieorang? huh -,-' 3 KAA please be nice to me. So 3 KAA here i come :/


OLDERNEWER