Revolution
first day of school~
Wednesday, January 4 03:11:00

ya! first day sekolah! alamak terlebih semangat pulak~ hehe. first day sekolah aku dah majal orang dah. hehe. to annisa n khaira sorry. hehe. aku calon kan korang jadi ketue n penolong kan? best tak kene majal dengan aku? hehe. mesti muke korang dah macam kat bawah ni kan?



hehe peace yoo! jgn marah. :) bergurau tu baik tuk kesihatan minda kan? hahah.

yeah! dapat kawan baru. Nur Zara Syazana. Lawa orangnye, banyak cakap macam aku jugak. ngee~ Waktu aku tegur die dah borak-2 then keluar satu kenyataan dari die. 'Kau ni peramah kan? Serious tak sombong. Tapi muke kau tu buat aku takut nak dekati kau' Hahah lawak. Aku sombong? Aku tak suke senyum tu baru betul ;) Die tanye aku satu soalan. Aku dah kapel ke belum n bile aku cakap aku belum tak percaye. y? Muke baik macam aku mane ade sape nak kan? Hahah. Lek lu malas nak couple-2 ni. Haha. kbye :)


OLDERNEWER