Revolution
Saturday, January 21 21:56:00

Ape kah yang terjadi semasa aku tiada di sini? Sorang-sorang deactive fesbuk diaorang. Aku bile lagi? K. Aku tak tau jawapannye. Makin ramai yang block aku dari senarai friends diaorang.. Tapi.. Ade aku kesah? Tu fesbuk kau suke hati kau lah nak buat ape kan? K. Aku tak jumpe fesbuk kawan baik aku. Mane kau kawan!!! I miss u. :*

Ape kah yang berlaku ini? Setiap kali aku tekan new post je, aku lupe ape yang aku nak taip. Padahal sebelum tekan panjang berjela-jela-jala segala bagai aku nak tulis. Ah ni mesti propaganda otak nak memanipulasi sistem sistem tangan supaye menaip. Ape kah yang aku merapu? K fine. Ubat dah abis. Kedai jual ubat Ah Huat tutup. Tahun baru cina kan? K. Sape nak bagi aku ang pau? Tabung aku dah lame tak berisi. Sian tabung.

K. Tadi aku lawat najib. Bukan Datuk najib tu la. -.-' Najib jiran aku.. Ala yang excident  tu. Kay aku memang nak masuk wad die. Tapi adik aku.. Tak pepasal kene jage die. So aku dengar je lah cerite dari mak aku. Ayoyo manyak ngeri woo!

Ceh. Asal aku ni. Niat aku yang suci lagi murni nak tutup blog ni. Amacam? :/


OLDERNEWER