Revolution
i'm sorry :(
Saturday, December 31 21:19:00

Eh ? Eh ? Eh ? Hari ni dah 1.1.12 ? Unbelievable ! Secara tak rasminya aku calon PMR 2012 . OMG ! Rase nak menjerit je ! Tak percaye ! Gadis pendek ni dah umur 15 tahun ! Ape ? Tak percaye aku pendek ? Kawan mak aku semue kate aku baru darjah 4 -,- Kalau orang dalam fesbuk tanye aku umur berape semua tak percaye aku umur 15 tahun. Ya ya ya aku sedar aku pendek . Tapi aku bersyukur dengan kurniaan Allah. :] 

Malam tadi kan.. Belambak mesej orang mintak maaf dengan aku. Sampai pakwe kawan aku pun mintak maaf kat aku. Jap! Ape kesalahan kau ? Err.. Tak kesah la. Jadi tak adil la kan kalau orang mintak maaf kat aku tapi aku tak balas. maaf la awok kredit di ambang maut semalam. kepade manusia-manusia yang di bawah ni:

my family, ayah, mama, kak wa, abang, anis, semue jiran-2 aku, tiera, fazz, dayang, basyar, acad, koko, mira, mija, amir, qila, piqa, alia, najwa, fatin, suraya, shamir, faiz, firdaus, dan ramai lagi, termasuk pakcik, makcik, yang duduk sebelah atas, bawah, kiri, kanan, setaman ,sebandar, senegeri, se negara,  sedunia dengan aku, semue kaum kerabat aku, pak long, pak long, mak long, mak long, pak ngah, mak ngah, mak ngah, pak uda, mak uda, mak tam, pak tam, cik a', cik leman, mak su, mak tam, mak nor, pak shim, mak shim, pak andak, mak andak, mak su, pak su, lisa, yana, edy, kak reen, akak, abang y, aman, akim, haziq, iqram, kak hafiz, uddin, emiee, baby, along, angah, ikin, fahmi, aina, ain, anis, nazmi, semue kawan-2 aku yang ohseem, shima, eira, zaleez, didi, nisa, nad, piqa, mai, shahir, jimmy, mail, nazlan, amir, irfan, emiee, eyraa, azuwa, wan, fifi, sabrina, nazmi, maisarah, iman, fatin, hazz, nid, blablabla tak kan aku nak tulis semue kut, for kakak angkat aku, kak ain, semue followers aku, semua yang mengenali diri aku.

ingin aku ucapkan...

aku mintak maaf, aku mintak maaf dari segale hal, sebab aku maybe tak boleh jadi adik, kakak, sedare, kawan, jiran, yang baik untuk korang. aku tak sempurna sebab semue orang tak sempurna kan? aku mintak maaf dari hujung helaian rambut aku sampai ke hujung jari kaki aku. aku mintak maaf sebab tak boleh jadi yang terbaik untuk korang, aku selalu sakitkan hati korang, aku tak boleh puaskan hati semue orang tapi aku janji aku boleh jage hati semue orang. idea dah semakin tiade so itu je lah ucapan aku kbye. peace.  :]


OLDERNEWER